Tradycja firmy siega końca lat osiemdziesiątych gdy własciciel firmy, początkowo hobbistycznie i na własny użytek zacząl wykonywać własnoręcznie nadruki na koszulkach, poczatkowo odbijając wzory od szablonu a potem metodą sitodruku. Obenie zajmujemy się głównie tworzeniem oraz dystrybucją własnych produktów, ale również możemy wykonać nadruki i plakietki na zlecenie.

Masz zespół, forum, drużynę albo po prostu potrzebujesz większą ilość koszulek?

A może robisz wzory i chcesz nawiązac współpracę? Skontaktuj się z nami!

Prowadzilismy także sklep firmowy, który działał pod nazwą Ebola od 1999 do 2011 roku na ul.Florianskiej w Krakowie. Obecnie nie posiadamy stacjonarnego punktu sprzedazy, ale mozliwy jest odbior zamowionego towaru w naszym biurze w Krakowie po wczesniejszym umówieniu terminu.

Poniżej znajduje się regulamin sklepu, zasady reklamacji towaru, wymiany i zwrotu towaru oraz informacja dotyczaca polityki prywatnoœci. Prosimy o zapoznanie się z warunkami przed zrobieniem zakupów.

REGULAMIN SKLEPU

Sklep internetowy, działający pod adresem www.ebola.pl, prowadzony jest przez firmę Ebola Aleksander Bałasz, wpisaną do Ewidencji Działalnosci Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Krakowa pod numerem 29331/98, nr NIP 676-158-63-47, nr Regon 351481766, z siedzibą w Krakowie przy ul.Proszowickiej 9.

1.Klient składa zamówienia za poœrednictwem strony www.ebola.pl

2.Składając zamówienie Klient akceptuje niniejszy Regulamin Sklepu.

3.Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. Sklep internetowy www.ebola.pl zastrzega możliwosć odmowy realizacji zamówienia w przypadku, gdy zamówiony towar nie jest dostępny w magazynie na skutek wyczerpania zapasów. Sklep odstąpi od realizacji zamówienia również przypadkach budzących uzasadnione obawy, a także gdy nie jest przestrzegany niniejszy Regulamin. Pracownik sklepu www.ebola.pl poinformuje klienta o niemożliwosci realizacji zamówienia telefonicznie lub pocztą elektroniczną w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia.

4.W sporadycznych, uzasadnionych przypadkach, gdy brakuje produktów stanowiących niewielką watoœć kwotową całosci zamówienia ( 0-15% wartosci) - zamówienie może zostać zrealizowane tylko częsciowo (dotyczy przesyłek pobraniowych).

5. Wszystkie ceny są cenami w złotych polskich i zawierają podatek VAT. W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, klient zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie(telefonicznie lub pocztą elektroniczną), a także o koniecznoœci potwierdzenia zakupu towaru po nowej cenie(telefonicznie lub pocztą elektroniczną).

6. Do każdej przesyłki dołączony jest paragon fiskalny. Istnieje też możliwosć wystawienia faktury VAT - jednak warunkiem wystawienia tego dokumentu jest wybranie opcji przedpłaty na konto. Nie wystawiamy faktury VAT w przypadku wybrania opcji zapłaty za pobraniem (czyli przy odbiorze przesyłki). Równoczeœnie adres dostawy towaru musi być adresem który zostanie użyty do wystawienia faktury VAT. Innymi słowy - adres płatnika musi być taki sam jak adres dostawy. Konieczne jest podanie nr NIP do faktury.

7. Personel sklepu www.ebola.pl dokłada należytej starannosci, aby tresć stron www sklepu internetowego jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistosci. Z uwagi na możliwosć wystąpienia błędów przy aktualizacjach (cen, konfiguracji, czy parametrów technicznych) – potencjalne rozbieżnosci zostaną skorygowane w trakcie potwierdzenia zamówienia.

8. Warunkiem realizacji złożonego zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, w szczególnosci podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail umożliwiających potwierdzenie zamówienia oraz wyrażenie zgody na posłużenie się wskazanym numerem telefonu i adresem poczty elektronicznej. Zamówienia, których potwierdzenie jest niemożliwe nie będą realizowane.

9. Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć w przypadku chwilowego braku towaru w magazynie w chwili złożenia zamówienia. Klient zostanie poinformowany w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia (telefonicznie lub pocztą elektroniczną) o najbliższym możliwym terminie realizacji zamówienia lub zaproponowany zostanie towar zastępczy. Zamówienie może zostać anulowane na wniosek klienta.

10. Przyjęte zamówienie zostaje potwierdzone przez pracownika www.ebola.pl za pomocš zwrotnego e-maila wysłanego na adres e-mail podany w złożonym zamówieniu. Po zalogowaniu klient ma możliwosć sprawdzić na jakim etapie realizacji jest jego zamówienie. Sklep przystępuje do realizacji zamówienia dopiero po sprawdzeniu jego rzetelnosci.

11. W uzasadnionych przypadkach Sklep może odmówić realizacji zamówienia, uzależnić jego zrealizowanie od przedstawienia odpowiednich dokumentów (np. potwierdzenia nadania numeru NIP, wpisu do ewidencji działalnosci gospodarczej, numeru KRS itp.), lub dokonania przedpłaty na konto sklepu.

12. Czas realizacji zamówienia wynosi od 7 do 14 dni roboczych liczonych od dania potwierdzenia zamówienia opisanego w pkt 10 niniejszego regulaminu. W uzasadnionych przypadkach Sklep zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu realizacji zamówienia do 30 dni. O każdym przedłużeniu tego terminu Sklep zobowiązuje się poinformować klienta(telefonicznie lub pocztą elektroniczną), a klient zobowiązuje się potwierdzić aktualnosć zamówienia.

13. Zamówione towary są dostarczane za poœrednictwem Poczty Polskiej S.A., a także firmy kurierskiej UPS Polska Sp. z o.o.

14. Wysyłki według regulaminu realizowane są tylko na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Warunki dostawy poza granice kraju omawiane są indywidualnie z Klientem.

15. Koszty poniesione przez Klientów w związku ze zwrotem wynikajšcym z winy firmy Ebola będą zwracane według obowišzującego Cennika Usług Pocztowych w Obrocie krajowym stosowanego przez Pocztę Polską S.A.. Tym samym stanowić będš koszty poniesione przez Sprzedawcę.

16. Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin oraz politykę prywatnosci obowiązującą w sklepie www.ebola.pl.



ZASADY REKLAMACJI, WYMIANY I ZWROTU TOWARU

Reklamacje prosimy zgłaszać pod adres mailowy: sklep@ebola.pl lub pocztą na adres sprzedawcy. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producentów lub sklepu www.ebola.pl. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieœ wady, towar nie spodoba Ci się, rozmiar będzie nieodpowiedni zgłos nam ten fakt.

1. Po otrzymaniu wiadomosci skontaktujemy się z Tobą - przeslemy mailem formularz reklamacyjny oraz przypomnimy Ci kolejne kroki postępowania.

2. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny lub przeslij do nas pismo zawierające zgłoszenie reklamacji. Możesz odesłać do nas reklamacje przesyłką pocztową rejestrowaną (list polecony lub zwykła paczka pocztowa) i poinformuj nas o tym e-mailem sklep@ebola.pl. Prosimy nie odsyłać nic zwykłym listem bo zdarzają się przypadki "zaginięć" na poczcie i bez zadnego potwierdzenia nadania nic nie możecie już zrobić.

adres do wysyłki:

Ebola

ul. Proszowicka 9

31-228 Kraków

Koniecznie prosimy o dołączenie wewnątrz przesyłki:

paragon fiskalny, faktura vat lub inny dowód zakupu towaru w naszym sklepie, opis problemu,wypełniony formularz reklamacyjny, w przypadku zwrotu: numer konta bankowego.

Ważne: Jesli produkt jest uszkodzony, uległ uszkodzeniu lub popełniliœmy błąd przy wysyłce np. pakując zły rozmiar koszulki, wtedy koszty przesyłki jakie poniesiesz odsyłając do nas produkt zostaną Ci zwrócone przy wymianie produktu. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176)

Jednoczeœnie zawiadamiamy, że w przypadku gdy wymiana towaru nastąpiła z naszej winy, kwota zwrotu za przesyłkę zgodna będzie z aktualnie obowiązującym Cennikiem Usług Pocztowych w Obrocie Krajowym.

Ważne: Jeœli wymiana odbywa się na Twoją prosbę, ponieważ popełniłeœ błąd przy wyborze odpowiedniego rozmiaru - wtedy prosimy o dołączenie kwoty 8,50 PLN w znaczkach pocztowych w paczce odsyłanej do naszego sklepu. Pomoże to nam w szybkim zrealizowaniu Twojego zamowienia.

W razie wątpliwosci możesz zadzwonić na numer tel. 501-423-739

Jednoczesnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem do nas uzasadnionej reklamacji ( przy wymianie lub przy zwrocie w przypadku braku towaru na wymianę) zwrócimy Ci po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi max. do 2 tygodni. W przypadku niemożnosci zrealizowania reklamacji bądŸ wydłużenia czasu jej rozpatrzenia informujemy o tym klienta.

Zgodnie z ustawą "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialnosci za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" przysługuje Ci również możliwosć zwrócenia otrzymanego towaru bez podania przyczyny. W tym celu należy w ciągu 10 dni od otrzymania towaru przesłać na nasz adres oswiadczenie o odstąpieniu od umowy oraz niezwłocznie odesłać zakupiony towar. Towar powinien być w stanie niezmienionym, posiadać niezerwane oryginalne metki i oznaczenia producenta. Zmiana towaru jest dopuszczalna jesli konieczna była w granicach zwykłego zarządu (dotyczy to przede wszystkim przymierzenia zakupionego towaru).



POLITYKA PRYWATNOSCI

Firma Ebola przestrzega zasady ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. oraz ustawy o swiadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002r.

Nie udostępniamy danych osobowych naszych Klientów podmiotom trzecim, dbamy również o to, by dane te nie stały się obiektem działalnosci podmiotów rozsyłających niechcianą pocztę elektroniczną.

W czasie wizyty na naszej stronie internetowej, automatycznie gromadzone są informacje dotyczące przeglądarki odwiedzającego, adresu IP komputera, typu systemu operacyjnego, czasie wizyty, liczbie obejrzanych stron oraz w jaki sposób do nas trafił. Informacje te nie są łączone z danymi osobowymi subskrybentów, dzięki czemu internauci pozostajš anonimowi. Dane statystyczne o ruchu użytkowników i korzystaniu przez nich z poszczególnych obszarów serwisu, czerpiemy również z plików "cookies" (ciasteczek), zapisywanych przez serwer na dyskach twardych odwiedzających. Dane te są zbierane przez zewnętrzne, powszechnie wykorzystywane na rynku systemy internetowe do gromadzenia statystyk odwiedzin stron internetowych.

Korzystanie z niektórych opcji serwisu, jak np.zlozenie zamowienia, historia zakupów czy aktualne losy zamówienia, jest możliwe tylko po dokonaniu rejestracji. W czasie rejestracji Klient jest proszony o podanie imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu e-mail, nr telefonu, a także dowolnie przyjętego hasła. Od momentu rejestracji, każdy następny zakup w naszym sklepie wiąże się z podaniem jedynie adresu e-mail i hasła.

Dane gromadzone podczas rejestracji lub zakupu są wykorzystane do prawidłowej realizacji zamówień, a także do sledzenia statusu zamówienia i dokonywania w nim zmian na życzenie Klienta zanim zostanie wysłane. Klienci zachowują prawo do wglądu, poprawy oraz usunięcia swoich danych z bazy adresowej po zrealizowaniu zamówienia. Czynnoœci tych dokonać można z poziomu strony internetowej sklepu po zalogowaniu lub też poprzez kontakt z obsługą sklepu.

W przypadku niektórych form płatnosci, dane Klientów mogą być przekazane firmom posredniczącym w transakcjach płatniczych. Firmy te nie wykorzystują danych Klientów w żaden inny sposób.

Nasi pracownicy kontaktują się z Klientami telefonicznie lub za posrednictwem poczty elektronicznej. Po złożeniu zamówienia, na podany adres e-mail wysyłane są na bieżąco informacje o przebiegu tego zamówienia. Klienci, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji o nowoœciach i promocjach, tą samą drogą otrzymują wiadomosci z aktualnymi wydarzeniami w naszym sklepie. Z usługi subskrypcja można zrezygnować w każdej chwili z poziomu strony internetowej sklepu po zalogowaniu lub też poprzez kontakt z obsługš sklepu.

Podmiot zbierąjący dane:

Ebola Aleksander Bałasz, ul. Proszowicka 9, 31-228 Kraków

Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatnoœci poprzez opublikowanie nowej polityki prywatnoœci na tej stronie. Pytania dotyczące ochrony prywatnosci prosimy kierować na adres: sklep@ebola.pl

© hanys 2003 - 2017 r. [sklep@ebola.pl] :.: oprogramowanie: wgw.pl